در راستای مسئولیت اجتماعی، در سال 99 بیش از 320 مورد ملاقات حضوری در حوزه مسائل گازرسانی ،خدمات رسانی و سایر موارد مرتبط دیگر توسط مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با مردم شریف استان انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، در فاصله زمانی از ابتدای فروردین لغایت اسفند ماه سال گذشته ، تعداد 321 مورد ملاقات حضوری مردمی انجام شده و علاوه بر آن تعداد زیادی ملاقات ها نیز بدون هماهنگی قبلی در طول هر هفته با مردم و حتی با همکاران و پیمانکاران صورت گرفته است.
علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان دراین رابطه اظهارداشت: هدف ازانجام دیدارهای چهره به چهره با مردم، بررسی و پیگیری درخواستها و مطالبات مردمی در حوزه گازرسانی و خدمات رسانی بوده تا دراین راستا بتوانیم جهت مرتفع شدن مطالبات مراجعین، اقدامات لازم درچارچوب قوانین صورت پذیرد.
وی بهبود وضعیت خدمات رسانی و پاسخگویی سریع و شفاف به متقاضیان را از اهداف استراتژیک و کیفی این شرکت عنوان نموده است که رضایت مندی مردم عزیز را به همراه دارد.
مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان با اشاره به اینکه روزهای سه شنبه هرهفته از ساعت 8 صبح الی 12 برای ملاقات حضوری و دیدارمردمی اختصاص یافته و مشترکین،متقاضیان و گروههای ذینفع که با طی مراحل تعریف شده اداری به نتیجه مطلوب نرسیدند، می توانند طی هماهنگی با دفتر مدیریت نسبت به تعیین وقت قبلی اقدام نموده و بصورت حضوری مشکلات خود را مطرح تا پیگیریهای لازم انجام پذیرد.