مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: در سال گذشته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ، به صورت حضوری میزبان بیش از ۳00 درخواست ملاقات های مردمی بود.
به گزارش
روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، ولی ا... ساور با
بیان اینکه ارتباط بی واسطه مدیران ارشد با مردم امری است که همواره مورد تأکید
مقام معظم رهبری بوده و ایشان به مناسبتهای مختلف ضرورت این امر را به مسئولان
متذکر شدهاند، گفت: در دولت سیزدهم نیز اهمیت و ضروت افزایش ارتباط و تعامل
مسئولان برای پیگیری رفع مشکلات و درخواستهای مردم مورد تاکید بوده است، از این
رو در دور جدید فعالیتهای شرکت آب و فاضلاب در دستور کار قرار گرفت.
وی
افزود: یکی از رویکردهای اصلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در دوره
تحول و تعالی شرکت در سال گذشته که به طور مستمر از سوی ایشان مورد تاکید قرار میگیرد،
تلاش برای حل مشکلات و پیگیری شایسته درخواستهای ملاقات کنندگان بوده است.
ساور
افزود : در فاصله زمانی ابتدای فروردین
لغایت پایان اسفندماه سال گذشته، مطالبات و درخواستهای مردمی در حوزههای مختلف
موردبررسی و پیگیری قرار گرفت.
مدیر
دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت : در این دیدارها که روزهای سهشنبه هر هفته
از ساعت 8 صبح الی 12 بهصورت چهره به چهره انجام شد دکتر ایرج حیدریان پس از شنیدن درخواستهای مطرحشده مراجعین در حوزه
های آب و فاضلاب ، خدماترسانی، نصب انشعاب، قبوض و موارد مرتبط دیگر، ضمن
پاسخگویی مستقیم به مطالبات مطروحه در چارچوب قوانین و ارائه راهنماییهای لازم،
درخواستهایی را که نیاز به بررسی بیشتر داشتند را نیز مورد پیگیری قرار میدادند.
شایان ذکر
است علاوه بر ملاقات مذکور، برگزاری میز خدمت در مساجد و مصلی نماز جمعه و تعداد
زیادی نیز بدون هماهنگی قبلی در طول هر هفته ملاقات مردمی با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب
استان نیز صورت میگرفت.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : کیانی پور