مدیرعامل آبفا
گلستان گفت: در سال گذشته بیش از 11 هزار تماس تلفنی در سامانه 122 ثبت و رسیدگی
شده است.
به گزارش
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس محمدهادی رحمتی در گفتگو با
پایگاه خبری شرکت افزود: از این میزان گزارش دریافتی 11 هزار و 724 مورد در بخش آب
و 207 مورد در بخش فاضلاب ثبت شده است.
وی با اشاره
به بیشترین تماس های دریافتی به تفکیک مناطق گفت: مشترکین مناطق گرگان با 58 درصد
و گنبد با 12 درصد بیشترین میزان تماس را با سامانه 122 داشته اند.
مهندس رحمتی
تصریح کرد: تعداد 6 هزار و 987 حادثه در شهر گرگان و یک هزار و 473 حادثه در شهر
گنبد ثبت و رسیدگی شده است.
وی با بیان اینکه بخش زیادی از این حوادث مرتبط با
شکستگی لوله انشعاب می باشد، خاطرنشان کرد: شش هزار و 466 مورد از این حوادث بدون
هدررفت آب و 10 هزار و 981 گزارش با هدررفت کمتر از یک هزار لیتر بوده است.
مهندس رحمتی
به تبیین نوع گزارش های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله انشعاب،
نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب بیشترین موارد گزارش شده توسط
مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان می باشد.
وی همچنین از پیگیری درخواست های واصله خبر داد و گفت: اعلام وضعیت
حادثه، اعلام خاتمه کار، سنجش رضایت از رفع حادثه و امکان برقراری ارتباط دوسویه
با مشترکان و دريافت انتقادها و پيشنهادهاي آنان از نتایج درخور توجه راه اندازی
سامانه ارتباط مردمی 122 می باشد.
وی اضافه کرد: کارکنان شاغل در مرکز ارتباط مردمی 122 در
صورت دریافت پیامک نارضایتی مشترک، با او تماس گرفته و موضوع را تا رسیدن به نتیجه
و جلب رضایت مشترک پیگیری می کنند.
مدیرعامل آبفا گلستان با تاکید بر اینکه این سامانه به منظور
گسترش خدمات غیرحضوری به شهروندان و افزایش خدمات به مشترکین آب و فاضلاب راهاندازی
شده است، ادامه داد: این سامانه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مرتبط
با حوادث آب، شکایات مشترکین، انتقادات و پیشنهادات و سوالات مرتبط با قبوض
شهروندان می باشد.
مهندس
رحمتی در پایان گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه نقص در ارائه خدمات
و یا خرابی در شبکه و انشعابات آب با سامانه 122 تماس گرفته و شرکت آب و فاضلاب
استان گلستان را مطلع نمایند.