مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از ۳۲ هزار تماس تلفنی ثبت شده اتفاقات در سال گذشته خبر داد.
به گزارش
روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، " علی اکبر
پورعباسی " در گفتگو
با پایگاه خبری شرکت افزود: در سال گذشته ، بیش از ۳۲ هزار تماس تلفنی ثبت شده
اتفاقات در سامانه 122 انجام شده است که از این مقدار ۱۴۹۰۰ مورد
در حوزه شهری و ۳۵۵۰ مورد در روستاها و ۱۳۷۰۰ مورد
در سایر حوزه های دیگر چون فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.
مدیر دفتر
مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: شهروندان
شهرستان گرگان با 60 درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد
۱۱۳۳۰ مورد حادثه در شهر و روستاهای گرگان و ۱۸۲۰ حادثه در شهر و روستاهای گنبد
ثبت و رسیدگی شده است که 70 درصد تماس ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است .
پور عباسی
در ادامه به تبیین نوع گزارش های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله
های اصلی و انشعابات ، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی یا
خرابی شیرفلکه کنتور بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان
در این مدت بوده است.
مدیر دفتر
مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفا گلستان در خصوص حوادث در بخش فاضلاب گفت : شهر
گرگان با ۴۰۸ مورد بیشترین حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث
فاضلاب بوده است.
وی در
پایان اظهار کرد: مشترکین محترم استان هرگونه نقص در ارائه خدمات ، خرابی شبکه و
انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه 122 به این شرکت
اطلاع دهند .
نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : کیانی پور