
مهندس شکیبافر رئیس هیئت مدیره ومدیر عامل شرکت آبفار
استان گلستان با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی درخواست
ها و مشکلات مطرح شده از سوی روستاییان گلستانی بود.
مهندس شکیبافر سامانه الکترونیکی سامد را سیستم ارتباطی موثر و اثر بخش میان مردم و مسئولان دانست و گفت : از طریق این سامانه مردم می توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری ، درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولان مطرح و پیگیری نمایند.
مهندس شکیبافر با اشاره به اینکه این سامانه توانسته با ارتباطات مستقیم مردم شریف استان با مدیران و مسئولین زمینه ارتباط مستقیم و رفع سریعتر مشکلات افراد را فراهم سازد گفت: رسیدگی به درخواستهای تمامی اقشار جامعه و حصول رضایتمندی شهروندان نقش تأثیرگذاری در ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی در جامعه دارد.
وی اضافه کرد: با عنایت به تأکید ریاست جمهوری و سیاستهای دولت تدبیر و امید و تاکیدات استاندار محترم سامانه ارتباطات مردمی سامد باهدف گسترش هر چه بیشتر ارتباطات و سطح پاسخگویی دستگاههای اجرایی تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی به مراجع مربوطه و همچنین افزایش رضایتمندی مردم تاکنون تشکیل و سطح وسیعی از رضایتمندی را به همراه داشته است.
این مقام مسئول در خصوص برخی از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد: افزایش مشارکت مردمی در نظارت همگانی و تقویت و تثبیت اعتماد مردم به دولت، ایجاد هماهنگی، وحدت رویه و مدیریت یکپارچه امور ارتباطات مردمی، تمرکززدایی در رسیدگی به مطالبات مردم و بسترسازی ارتباطی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در تمام سطوح اجرایی تنها بخشی از اهداف این طرح است.
مهندس شکیبافر سامانه الکترونیکی سامد را سیستم ارتباطی موثر و اثر بخش میان مردم و مسئولان دانست و گفت : از طریق این سامانه مردم می توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری ، درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولان مطرح و پیگیری نمایند.
مهندس شکیبافر با اشاره به اینکه این سامانه توانسته با ارتباطات مستقیم مردم شریف استان با مدیران و مسئولین زمینه ارتباط مستقیم و رفع سریعتر مشکلات افراد را فراهم سازد گفت: رسیدگی به درخواستهای تمامی اقشار جامعه و حصول رضایتمندی شهروندان نقش تأثیرگذاری در ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی در جامعه دارد.
وی اضافه کرد: با عنایت به تأکید ریاست جمهوری و سیاستهای دولت تدبیر و امید و تاکیدات استاندار محترم سامانه ارتباطات مردمی سامد باهدف گسترش هر چه بیشتر ارتباطات و سطح پاسخگویی دستگاههای اجرایی تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی به مراجع مربوطه و همچنین افزایش رضایتمندی مردم تاکنون تشکیل و سطح وسیعی از رضایتمندی را به همراه داشته است.
این مقام مسئول در خصوص برخی از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد: افزایش مشارکت مردمی در نظارت همگانی و تقویت و تثبیت اعتماد مردم به دولت، ایجاد هماهنگی، وحدت رویه و مدیریت یکپارچه امور ارتباطات مردمی، تمرکززدایی در رسیدگی به مطالبات مردم و بسترسازی ارتباطی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در تمام سطوح اجرایی تنها بخشی از اهداف این طرح است.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2