محمود فرمانی مدیر کل استاندارد گلستان به همراه سرپرست اداره حقوقی و پاسخگویی به شکایات اداره کل با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) پاسخگوی درخواست ها و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان گلستانی بود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمود فرمانی ضمن ابراز خرسندی از فرصت بدست آمده جهت حضور در این دفتر و ارتباط مستقیم با مردم گلستان، سامد را اقدامی بسیار مفید در جهت ارتباط مستقیم و بی واسطه برای رسیدگی به مسائل ومشکلات مردم جامعه با سهولت، سرعت وکیفیت مطلوب عنوان نمود وافزود:سامانه سامد با هدف افزایش ارتباط مستقیم مردم با مسئولین راه اندازی شده است که همه مردم در هر کجا که هستند می توانند ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود را مطرح و از مسئولین مطالبه کنند.
وی افزود: اين سامانه آسانترين، مطمئنترين و سريعترين راه براي ثبت درخواستهاي مردمي و برقراري ارتباط با مديران استان است که مردم بهجاي نوشتن نامه ميتوانند از آن استفاده کنند.
دبیر شورای استاندارد گلستان خاطر نشان کرد: کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه و زمان، رسیدگی سریع به شکایات از جمله فواید استفاده ازسامانه سامد است كه در ارایه خدمات دستگاههای اجرایی به شهروندان موثر است.
مدیر کل استاندارد گلستان در پایان اظهار کرد: با توجه به حضور در سامانه سامد در این روز کلیه موارد بازگو شده توسط هم استانیهای عزیز پاسخ و راهنمایی های لازم ارائه شد.
شایان ذکر است سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسوولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسوولان استان مطرح و پیگیری نمایند.