به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ جلسه هماهنگی استقرار اداره ثبت اسناد واملاک در شهرستان با حضور فرماندارگمیشان و مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان برگزار شد.
فرماندار گمیشان گفت: استقرار ادارات در شهرستان یکی از برنامه های مهم فرمانداری و همچنین درخواست مردم گمیشان است.
وی افزود: با توجه به اسناد و املاک قابل توجه درشهرستان استقرار این اداره برای مردم گمیشان بسیار ارزشمند است.
فرماندار گمیشان ادامه داد: از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان برای استقرار ادارات استفاده خواهیم کرد تا شهروندان در رفاه و آسایش باشند.
در این جلسه مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان نیز گفت: استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان نقش بسزایی را در توسعه اقتصادی منطقه خواهد داشت.
ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2