Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/ostangolestan1/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/ostangolestan1/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103
صفحه نخست > اخبار / اخبار ادارات > اجرای 7 هزار و 860 مورد بازرسی مشترک نوروزی در گلستان
اجرای 7 هزار و 860 مورد بازرسی مشترک نوروزی در گلستانتاریخ خبر : 10 فروردین 1401 | نويسنده : میراث فرهنگی |
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان و مسئول کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان از اجرای 7 هزار و 860 مورد بازرسی مشترک توسط دستگاههای اجرایی مرتبط از اصناف و واحدهای خدماترسان به گردشگران در سطح استان خبر داد. بهگزارش روابطعمومی و امورفرهنگی ادارهکل
میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گلستان، هانی محمدی روز چهارشنبه 10 فروردینماه
1401 بابیان این مطلب گفت: با توجه به تعطیلات نوروزی و افزایش حجم سفرها و ورود مسافران
به استان، از ماههای پایانی سال گذشته طرح نظارتی ویژه نوروز 1401 در دستور کار دستگاههای
نظارتی استان گلستان قرار گرفت و تا پایان سفرهای نوروزی نظارتها بهصورت جدی پیگیری
میشود.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی
استانداری گلستان خاطرنشان کرد: از 27 اسفندماه تا پایان روز نهم فروردینماه سال جاری
7 هزار و 860 مورد بازرسی مشترک از مجموعههای اقامتی، پذیرایی، تفریحی و گردشگری و
سایر واحدهای مرتبط خدماتی صورتگرفته و تذکرات لازم برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران
و مسافران ورودی به استان داده شده است.
وی با تاکید بر این که برگزاری گشتهای مشترک
دستگاههای اجرایی در همه شهرستانهای استان یکی از اولویتهای فعالیت کمیته نظارت
و تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در ایام نوروز است، اضافه کرد: در
این کمیته بیش از 920 نفر از ظرفیت نیروی انسانی دولتی و مردمی به نظارت و بازرسی از
مراکز اقامتی، پذیرایی، خدمات قابلارائه به مسافران در واحدهای صنفی، نانواییها،
بازارچهها، میادین میوه و ترهبار، مراکز تفریحی و جایگاههای سوخت میپردازند.
محمدی بیان کرد: هموطنان میتوانند هرگونه
گزارش، پیشنهاد، شکایت و یا درخواست راهنمایی از اصناف و واحدهای خدماترسان را از
طریق شمارههای دستگاههای مرتبط ازجمله 09629 سامانه دریافت شکایات گردشگری، شماره
124 سازمان صمت برای مبارزه با گرانفروشی، کمفروشی و... ، شماره 141 راهداری و حملونقل
جادهای، 190 شبکه بهداشت، 1512 دامپزشکی، 112 هلالاحمر اعلام کنند. شکایتهای دریافتی
توسط تیمهای نظارتی که تا 13 فروردینماه بهصورت ویژه و مستمر در دو نوبت صبح و بعدازظهر
فعال هستند، رسیدگی خواهد شد.
بازگشت |