Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/ostangolestan1/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/ostangolestan1/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103
صفحه نخست > اخبار / اخبار ادارات > ثبت بیش از 850 درخواست در مرکز ارتباطات مردمی راه و شهرسازی گلستان
ثبت بیش از 850 درخواست در مرکز ارتباطات مردمی راه و شهرسازی گلستانتاریخ خبر : 18 اسفند 1400 | نويسنده : راه و شهرسازی |
در روزهای پنجشنبه و جمعه 12 و 13 اسفند ماه 1400 همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان گلستان در مرکز ارتباطات مردمی راه و شهرسازی درخواست های مردمی ثبت شد. به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان: مهندس محبوبی بیان کرد: همزمان با سفر رئیسجمهور و وزرا به استان گلستان ، در 11 دستگاه ستاد ارتباطات مردمی تشکیل شد که ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در اداره کل راه و شهرسازی استان استقرار پیدا کرد. وی افزود: ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی با حضور مهندس فخاری معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ودکتر مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی برای پاسخگویی به مشکلات شهروندان دایر شد. مهندس محبوبی عنوان کرد: شهروندان در این دو روز با حضور در اداره کل راه و شهرسازی استان، ضمن ثبت درخواست خود و دریافت کد رهگیری، با نمایندگان این وزارتخانه نیز دیدار چهره به چهره داشتند. وی اظهار کرد: موضوعات مربوط به راه، مسکن شهری و روستایی، املاک، شهرسازی، راهآهن، راهداری ، فرودگاه ، بنادر و دریانوردی ، شرکت ساخت و توسعه و بانک مسکن به طور کلی مسائلی که در حیطه فعالیتهای ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان است توسط این مرکز پاسخگویی شد. به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان، در روز اول 320 و در روز دوم 530 درخواست ثبت شده است که در مجموع تعداد بیش از850 درخواست در مرکز ارتباطات مردمی راه، مسکن و شهرسازی در جریان سفر رئیسجمهور به استان گلستان به ثبت رسیده است. وی در خصوص اقدام بعد از ثبت درخواستها تصریح کرد: به فراخور موضوع درخواست کنندگان و شهروندان، از طریق پاسخ در سامانه سامد، تماس تلفنی یا درخواست برای مراجعه حضوری به ایشان پاسخ داده خواهد شد.
مهندس محبوبی در پایان گفت: در محل اداره کل نیز درخواستها و نامههای مردمی توسط کارشناسان این اداره کل دریافت و بعد از پالایش به حوزههای مختلف برای پیگیری و پاسخ ارجاع داده شده است.
بازگشت |