Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/ostangolestan1/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/ostangolestan1/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103
صفحه نخست > اخبار / اخبار ادارات > شهروندان گلستانی تابستان 95 را بدون مشکل آب سپری کردند
شهروندان گلستانی تابستان 95 را بدون مشکل آب سپری کردندتاریخ خبر : 10 مهر 1395 | نويسنده : ایوبی |
مدیر عامل شرکت آبفا گلستان در جلسه شورای اداری که با حضور معاونین و مدیران مناطق در سالن اجتماعات ستاد شرکت برگزار شد گفت: با توجه به شرایط بحران آبی ، شهروندان استان گلستان تابستان سالجاری را بدون مشکل آب شرب سپری کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان مهندس رحمتی با اشاره برنامه ها و اقدامات تامین آب شرب برای ایام عید 96 افزود : اگر شرایط درست مدیریت شود می توانیم ایام نوروز سال آینده را بدون مشکل آب پشت سر بگذاریم و برای مردم استان خدمات خوبی ارائه نمائیم. وی با اشاره به اینکه زمان کوتاهی تا شب عید باقیست خاطر نشان کرد با توجه به نیاز آبی نوروز 95 بدنبال آن هستیم با برنامه ریزی صحیح و مدون نقاط بحرانی شناسایی و عملیات مهندسی مجدد و بازنگری تاسیسات در الویت برنامه ها قرار گیرد. مدیرعامل شرکت آبفای گلستان با بیان این مطلب که ظرفیت های خوبی در بخش درآمدهای جاری شرکت بوجود آمده خاطرنشان کرد درآمدهای شرکت نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته که لازم است مدیران با جدیت بیشتر هزینه های جاری را کنترل نموده و با یک برنامه ریزی دقیق و هدف گذاری به افزایش ظرفیت درآمدی شرکت در آینده تلاش کنند. مهندس محمد هادی رحمتی افزود با توجه به افزایش مصرف آب شرب از سوی بعضی از مشترکین و عدم رعایت الگوی مصرف پیگیری ها در جهت نصب کنتور های هوشمند در اقطار 2 اینچ و بالاتر در دستور کار همکاران این شرکت قرار گرفت که خوشبختانه طی مدت کوتاه این کنتورها به صورت پایلوت در شهر گرگان در بیمارستان 5 آذر گرگان و هلال احمر نصب گردیده است. وی به بیان بخشی ازمزایای این کنتورها اشاره کرد و خاطرنشان کرد قرائت و برنامه ریزی از راه دور ،تحلیل اطلاعات مصرف مشترکان و کیفیت شبکه ،مدیریت مصرف مشترکان ،قطع و وصل مشترک از راه دور به صورت واحد یا گروهی و جلوگیری از خطای انسانی در قرائت کنتور را میتوان از اهدف مهم این کنتورها برشمرد. مدیرعامل شرکت آبفا گلستان تصریح کرد با روند نصب کنتورهای مذکور و با توجه به اینکه انشعابات غیر خانگی با اقطار 2 اینچ و بالاتر دارای مصارف زیاد می باشند در مواقع بحران کمبود آب شهر می توان از طریق قطع آب این گونه مشترکین بخش هایی از کمبود را جبران نمود. وی با اشاره به اینکه برای ارتباط و انعکاس مشکلات مربوط به حوزه آب و فاضلاب شهری سامانه تلفنی 122 آماده پاسخگوی انتقادات و پیشنهادات شهروندان است، اظهار کرد: سامانه و خط تلفن 122 به منظور گسترش خدمات غیرحضوری به شهروندان و افزایش خدمات به مشترکین آب و فاضلاب راهاندازی شده است. مهندس رحمتی از مدیران خواست تا با برنامه ریزی دقیق نسبت به رفع اتفاقات شبکه آب در کمترین زمان توجه ویژه ای داشته در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین و تکریم و احترام ارباب رجوع کوشا باشند. وی در پایان با بیان این مطلب که وضعیت بهره برداری آب در کشور از سخت ترین کارها بشمار می رود خاطرنشان کرد مسئله تامین آب در استان گلستان با مشکلات عمده ای روبرو است و امیدواریم مدیران با دقت عمل بیشتری در راستای حفاظت و نگهداری از تاسیسات آب شرب داشته باشند.
بازگشت |