Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/ostangolestan1/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/ostangolestan1/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103
صفحه نخست > اخبار / اخبار ادارات > بیش از ۱۸هزار و 500 تماس تلفنی اتفاقات در سامانه 122 شرکت آبفا استان گلستان ثبت و رسیدگی شد
بیش از ۱۸هزار و 500 تماس تلفنی اتفاقات در سامانه 122 شرکت آبفا استان گلستان ثبت و رسیدگی شدتاریخ خبر : 9 مهر 1402 | نويسنده : شرکت آبفار |
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان
گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از ۱۸۵۰۰ تماس تلفنی ثبت شده
اتفاقات از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون خبر داد .
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، " ابوالفضل رحیمی " در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ، بیش از ۱۸۵۰۰ تماس تلفنی ثبت شده اتفاقات در سامانه 122 انجام شده است که از این مقدار ۹۹۴۰ مورد در حوزه شهری و ۱۶۰۵ مورد در روستاها و بیش از ۶۷۰۰ مورد در سایر حوزه های دیگر و ۲۱۵ مورد در بخش فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است. سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: شهروندان شهرستان گرگان با 60 درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد ۶۷۰۰ مورد حادثه در شهر و روستاهای گرگان و ۱۸۹۰ حادثه در شهر و روستاهای گنبد ثبت و رسیدگی شده است که 70 درصد تماس ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است . رحیمی در ادامه به تبیین نوع گزارش های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله های اصلی و انشعابات ، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی شیرفلکه کنتور بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در این مدت بوده است. این مقام مسئول در خصوص حوادث در بخش فاضلاب گفت : شهرهای استان با ۲۱۵ مورد حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است. رحیمی در پایان اظهار داشت : مشترکین محترم استان هرگونه نقص در ارائه خدمات ، خرابی شبکه و انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه 122 به این شرکت اطلاع دهند . بازگشت |