
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از راه اندازی پنجره ارائه خدمات الکترونیک شهرداری گرگان بر بستر پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان
گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در مراسم راه
اندازی پنجره خدمات الکترونیک شهرداری گرگان عنوان کرد: در راستای تحقق دولت
الکترونیکی و لزوم ایجاد خدمات استانی و شهرستانی خدمات شهرداری گرگان در پنجره
ملی خدمات دولت هوشمند راه اندازی شد.
وی گفت: از این پس شهروندان می توانند با مراجعه به پنجره ملی خدمات
دولت هوشمند به آدرس اینترنتی my.gov.ir و
جستجو خدمات شهرداری گرگان از خدمات شهرداری گرگان بهره مند شوند.
راهبر کارگروه شورای تعامل پذیری ادارات کل ارتباطات و فناوری
اطلاعات کشور در معرفی خدمات ارائه شده گفت: در حال حاضر 78 درصد دستگاه های ملی
به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند متصل شدند و شش درصد نیز در حال اتصال هستند و
مابقی نیز با ارائه زمان بندی قرار است تا پایان آذر ماه متصل شوند
احمدی اظهار داشت: در این راستا پنجره ملی استانی نیز در حال شکل
گیری است و خدمات استانی نیز در درگاه در حال پیاده سازی می باشد.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1