مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان داشت: مهمترین وظیفه سازمان های دولتی خدمت رسانی به مردم است و ارائه طرح هایی از قبیل استقرار میز خدمت در ادارات با هدف تسهیل درخدمت رسانی می باشد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان : حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در دومین جلسه کارگروه میز خدمت این اداره کل که با حضور فرهمندپور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد افزود: با توجه به گستردگی وظایف اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در زمینه های مختلف شهرسازی و راهسازی وکثرت مراجعه کنندگان به این اداره کل راه اندازی و استقرار میز خدمت و یا استفاده از سامانه های الکترونیکی جهت پاسخگویی به مردم با توجه به مصوبات و بخش نامه های مربوط از اموری است که باید اجرایی شود.
وي افزود:تا کنون در این زمینه اقداماتی انجام شده که می توان به راه اندازی میز خدمت در هر دو ساختمان شماره 1 و 2 ، احصاء اموری که در قالب سامانه به ارباب رجوع ، خدمات ارائه کرد را می توان اشاره نمود.
محبوبی ادامه داد: در این رابطه علیرغم تلاشهای صورت گرفته، برنامه ریزی شده جهت تکمیل و ارتقاء سطح خدمات میز خدمت و سامانه های مربوط در این اداره کل راه اندازی گردد.
در ادامه این جلسه فرهمندپور بیان داشت: کاهش فساد اداری و تسریع در امور ارباب رجوع از دلایل مهم راه اندازی میز خدمت در دستگاه های دولتی طبق مصوبه محترم هئیت دولت می باشد.
وي افزود: شناسنامه دار شدن و الکترونیکی کردن کلیه خدمات از جمله اقداماتی است که باید دستگاه های دولتی در جهت تسریع در پاسخگویی به ارباب رجوع انجام دهند.