در راستای تبیین سیاستهای راهبردی اجرای طرح برند و آگاهی بیشتر مالکان و متصدیان مجاری عرضه از مزایای استفاده از این طرح، نشست مشترک جایگاهداران و مدیران شرکتهای صاحب نشان(برند) در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت گلستان، مدیر منطقه در این نشست گفت:با برند سازی جایگاهها شاهد افزایش کمی و کیفی خدمات عمومی، کاهش تخلفات مجاری عرضه و بهبود نظام توزیع سوخت خواهیم بود.
امیر بنی کریمی اظهار داشت:با اجرای طرح برند بخش نظارتی دولت در حوزه توزیع سوخت افزایش و نقش اجرایی آن کاهش می یابد و این یعنی عمل به اصل 44 قانون اساسی که به کاهش تصدی گری دولت اشاره صریح دارد.
وی ادامه داد: نگاه دولت در این طرح این است که سهم سود ناشی از فعالیت توزیع فرآورده های نفتی به جایگاهداران برسد و هر برندی با ارتقای کیفیت و خدمات، می تواند سود بیشتری از این بازار نصیب خود کند که در کنار این مساله شاهد افزایش رضایتمندی مردم و بهبود خدمات دهی هم خواهیم بود.
در ادامه این نشست، نمایندگان و مالکین مجاری عرضه سوخت به نقاط قوت و ضعف، ابهامات و نگرانیهای خود نسبت به اجرای این طرح اشاره نمودند که در خصوص مسایل مطرح شده توسط مسوولین منطقه و مدیران شرکتهای صاحب برند توضیحات لازم داده شد.