عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دوره آموزشی مشتری مداری و ارتباط موثر با مشتری در شرکت گاز استان گلستان


برگزاری دوره آموزشی مشتری مداری و ارتباط موثر با مشتری در شرکت گاز استان گلستان

 دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مردم در محل سالن اجتماعات شرکت گاز استان گلستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی نظر به اهمیت جایگاه خدمت رسانی به مردم شریف ضرورت داشتن اخلاق حسنه درامر خدمت صادقانه به هموطنان عزیز ، امور بهره برداری با همکاری مرکز آموزش گاز گلستان اقدام به برنامه ریزی و برگزاری دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشترکین در سال جاری نمود.

 این دوره در راستای ارتقاء و حفظ هرچه بیشتر کرامات انسانی و تکریم مراجعین که در آموزه های دینی به آن اشاره شده برگزار گردیده است و تعداد 200 نفر از کارکنان صف شاغل در واحدهای مشترکین ، امداد و کنتور خوانی که به صورت مستقیم با ارباب رجوع در ارتباط می باشند مباحث مهمی را فرا گرفتند

 شایان ذکر است در این دوره آموزشی ، کارکنان شرکت با روشهاي برقراري ارتباط مؤثر با ارباب رجوع وسرفصلهای مختلف مشتری مداری و تکریم توسط استاد دوره دکتر غلامرضا رفتاری آشنا شدند .

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .